Hoppa till huvudinnehållet
Köpkorg nära vagn

E-handel beställning och leveransvillkor

Det är viktigt för oss att du är nöjd med de produkter du köper. Kontrollera alltid produkterna och den frakt motsvarar din beställning. Leveranstid för produkter beräknas vara 3-5 arbetsdagar. Vi strävar efter att bearbeta beställningar så snart som möjligt och överföra dem till leveransen så snart som möjligt. Om du har några frågor om din beställning eller vill ändra din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt Tel. +358 10 820 0020 eller uula@uula.fi .

Produkterna beställs i onlinebutiken genom att överföra dem till kundvagnen och betala innehållet i kundvagnen på den valda betalningsmetoden. Efter det kommer du inte längre att kunna ändra din e -handel. Du kommer att få en beställningsbekräftelse av din beställning. Håll din beställningsbekräftelse. När du beställer en onlinebutik måste du ha blivit bekant och engagerad i de nuvarande försäljningsvillkoren.

Betalning

Betalningsmetoder vi har till vårt förfogande:

Mobil betalning: Pivo, MobilePay

Bankavgift: OP, Nordea, Danske Bank, Pop Bank, Savings Bank, OMA Savings Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, Aktia, S-Bank.

Kreditkortsbetalning: Visa, Visa Electron, MasterCard

Faktura och avbetalning: OP -faktura, walley, flexibilitet

Andra betalningsmetoder: betala

Produkt

När du har gjort din beställning kommer den att behandlas. När produkten finns i vårt lager uppskattas leveranstiden till 3-5 arbetsdagar. Om produkten tillfälligt körs ut eller produkten har ett onormalt leveransdatum kommer produkten att levereras som en uppföljning.

Om produkten går förlorad eller skadad under transport eller på annat sätt inte motsvarar din beställning, måste du meddela felet senast 14 dagar skriftligt eller per telefon. Om produkten är skadad i transport är det mycket viktigt att nämna detta för transportföretaget så snart du får produkten.

Om du har fått något som saknas i fel, defekt eller trasig produkt / beställning, kontakta alltid vår kundtjänst i uula@uula.fi eller 010 820 0020.

Leveransmetoder och kostnader

Matkahuoltos hemdistribution

E -COMMERCE -beställningspriser enligt följande:

Matkahuolto Home Distribution:
€ 11,00 (upp till 2 kg)
18,90 € (upp till 5 kg)
20,90 € (upp till 35 kg)
22,50 € (upp till 55 kg)
27,75 € (upp till 155 kg)

Mer än € 500 shopping levereras gratis hemma.

Ibland erbjuder vår onlinebutik gratis leveranser med en kampanjkod, som finns på vår hemsida eller på nyhetssidan.

Leveranser till Åland:

Beställningar för Åland omfattas inte slumpmässigt för gratis leveranser som erbjuds av vår onlinebutik.

Vi levererar order till Åland utan moms. Abonnenten i Åland ansvarar för betalning av moms.

BESTÄLLNING AV DABEDDAG OCH RETURNA POLITIKET

Du kan avbryta ditt köp inom 14 dagar efter din beställning. För att utöva rätten till avbokning måste kunden meddela avbokningsbeslutet per telefon, brev eller e -post. För att följa tidsfristen för uttag är det tillräckligt att anmälan om användningen av uttagsrätten ska göras före uttagsperioden. Att helt enkelt återställa eller inte plocka upp varorna utan en separat uppenbarelse räcker inte. Om du vill avbryta din beställning och avbokningen av beställningen inte beror på produkten kommer du att ansvara för att betala produktåtergången till vår fabrik. Transportkostnader bestäms av beställningsbeloppet eller vikten.

Endast ersättnings- och returpolicyn gäller för icke-tonade mål och oöppnade och oanvända produkter. Om du vill göra återbetalning kommer du att ansvara för att betala produktåterkastningen till vår fabrik levererad till vår fabrik. Transportkostnader bestäms av mängden eller vikten av returprodukterna. Produkterna måste bevaras enligt deras lagringsinstruktioner, vanligtvis vid rumstemperatur. Om produkten som ska returneras har lagrats, komprimeras eller behandlas slarvigt, kommer du att vara ansvarig för minskningen av produkten upp till ett maximivärde på produkten. Prestandan kommer att returneras när vi har kontrollerat riktigheten i den återlämnade leveransen.

Begränsningar för att beställa en beställning

  • Rätten att avbryta beställningen är inte giltig om du har beställt en tonad färg.
  • Det finns ingen rätt att återvända för produkterna om du har beställt en tonad färg.
  • De tonade färgerna görs på en basis efter beställning enligt kundens önskemål.
  • Företagskunder har inte rätt att avbryta beställningen.

Så här returnerar du produkten

Följ följande instruktioner när du returnerar produkter:

  1. Behandla försiktigt den produkt som ska returneras och dess ursprungliga förpackning.
  2. Meddela returen till uula@uula.fi . eller via telefon till 010 820 0020.
  3. Vi hoppas att du alltid säger orsaken till återkomsten.
  4. Exportera produkterna som ska returneras till postkontoret.
  5. Återgå till Uula Color Oy, Yttilängie 265, 32920 Kauvatsa.
  6. Ange post -ID för Uula Color OY (601869 Postpaket eller 805880 frakt)
  7. Du kan också returnera produkten till Uula Factory Outlet, Yttilängie 265, 32920 Kauvata

Leverantör av betalningstjänster

Paytrail OYJ (2122839-7) är en leverantör av betalningstjänster och betalningstjänst i samarbete med finska banker och kreditinstitut. Paytrail Corporation visas som betalningsmottagare efter kontoutdrag eller kortfaktura och överför betalningen till köpmannen. Paytrail OYJ har en licenslicens. I fall av klagomål, vänligen kontakta produktleverantören främst.

Paytrail OYJ, Business ID: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/cuulist/thema-paymentment

Andra villkor och rättigheter

Andra villkor

Produktpresentationer inkluderar produktetiketter, säkerhetsrapporter, potentiella farhistorier och målnings- och driftsinstruktioner. Kunden ansvarar alltid för att testa produkten för eget bruk. Vi ansvarar inte för fel som orsakas av den produkt som inte är lämplig för kundens syfte. Kunden ska alltid lära sig om instruktionerna i teknisk information och farans uttalanden. Vi är inte ansvariga för fel och problem som har uppstått om dessa riktlinjer inte har följts, till exempel fel lagring av produkten, fel sätt att användas eller otillräckligt personligt skydd under användning.

Rätten att vägra en beställning

Om någon produkt du beställer inte finns, förbehåller vi oss rätten att avbryta handeln. Observera att e -Commerce kundvagn inte reserverar produkter i lager förrän beställningen har betalats.

Oenighet

Vi ansvarar för eventuella fel i produkterna i enlighet med finsk lag. I händelse av en oenighet kan du föra saken till konsumenttviststyrelsen. Innan du tar saken till konsumenttvisternas styrelse rekommenderar vi att du kontaktar konsumentrådgivning. Konsumenttvisternas styrelse kan utelämna saken om inte konsumenten först kontaktades med konsumentrådgivning.

Tydliga prisfel

ULA E -Commerce förbehåller sig rätten att avbryta beställningen för tydliga prisfel. Ett tydligt prisfel hänvisar till produktens möjliga prissättningsfel i onlinebutiken genom att priset på produkten skiljer sig väsentligt och tydligt från rätt pris på produkten. Priset skiljer sig så tydligt från rätt pris att kunden anses förstå fel sak.

Överväldigande hinder

Uula's E -Commerce Store ansvarar inte för förseningar och skador orsakade av ett hinder utanför dess inflytande, som den inte rimligen har förväntats eller inte kan undvikas. Det överväldigande hindret beaktas till exempel. Industriella åtgärder, personalsjukdom, import- och exportförbud och störningar i transport. Om det överväldigande hindret fortsätter i mer än tre månader kommer både Uula's onlinebutik och kunden att ha rätt att avbryta order utan skador eller förseningar.

Ändring av villkoren

ULA E-Commerce Store kan ändra villkoren för beställning och leverans, till exempel på grund av lagändringar.