Skip to main content

Verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen ostamiisi tuotteisiin. Tarkista aina tuotteet ja että toimitus vastaa tilaustasi. Tuotteiden toimitusaika on arvioidusti 3-5 arkipäivää. Pyrimme käsittelemään tilaukset mahdollisimman nopeasti ja siirtämään ne toimitukseen niin pian kuin on mahdollista. Jos sinulla on tilaukseesi liittyviä kysymyksiä tai haluat muuttaa tilaustasi, ota mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 010 820 0020 tai uula@uula.fi.

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö valitulla maksutavalla. Tämän jälkeen et enää pysty muuttamaan verkkokauppatilaustasi. Saat sähköpostiin tilauksen  tilausvahvistuksen. Säilytä tilausvahvistus. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin myyntiehtoihin.

Maksaminen

Käytössämme olevat maksutavat:

Mobiilimaksu: Pivo, MobilePay

Pankkimaksu: OP, Nordea, Danske Bank, Pop Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Ålandsbanken, Handelsbanken, Aktia, S-Pankki.

Luottokorttimaksu: Visa, Visa Electron, Mastercard

Lasku- ja osamaksu: Op Lasku, Walley, Jousto

Muut maksutavat: Pay

Tuotteen toimittaminen

Kun olet tehnyt tilauksesi, se siirtyy käsiteltäväksi. Kun tuotetta löytyy varastostamme, on arvioitu toimitusaika 3–5 arkipäivää. Mikäli tuote on tilapäisesti loppunut tai tuotteella on poikkeava toimitusajankohta, toimitetaan tuote jälkitoimituksena.

Mikäli tuote on kadonnut tai vaurioitunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti tai puhelimitse. Jos tuote on vioittunut kuljetuksessa, on erittäin tärkeää mainita asiasta kuljetusyritykselle heti tuotetta vastaanottaessasi.

Jos olet vastaanottanut väärän, viallisen tai rikkinäisen tuotteen / tilauksesta puuttuu jotakin, otathan aina yhteyttä asiakaspalveluumme uula@uula.fi tai 010 820 0020.

Toimitustavat ja -kulut

Matkahuollon kotijakelu

Verkkokauppatilauksien hinnat seuraavasti:

Matkahuolto Kotijakelu:
11,00 €  (2 kg asti)
18,90 € (5 kg asti)
20,90 € (35 kg asti)
22,50 € (55 kg asti)
27,75 € (155 kg asti)

Yli 500 € ostokset toimitetaan maksuttomasti kotiin.

Satunnaisesti verkkokauppamme tarjoaa maksuttomia toimituksia kampanjakoodilla, josta löytyy tietoa etusivultamme tai ajankohtaista-sivulta.

Toimitukset Ahvenanmaalle:

Ahvenanmaan tilauksia ei koske satunnaisesti verkkokauppamme tarjoamat maksuttomat toimitukset.

Toimitamme tilaukset Ahvenanmaalle ilman arvonlisäveroa. Arvonlisäveron maksamisesta vastaa tilaaja Ahvenanmaalla.

Tilauksen peruuttamis- ja palautusoikeus

Voit perua ostoksesi 14 päivän kuluessa tilauksesi saapumisesta. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ilmoitettava peruutuspäätöksestä puhelimitse, kirjeellä tai sähköpostilla. Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että ilmoitus peruuttamisoikeuden käytöstä tehdään ennen peruuttamisajan päättymistä. Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ilman erillistä peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä. Jos haluat peruuttaa tilauksesi ja tilauksen peruutus ei johdu tuotteesta, jää vastuullesi tuotepalautuksen kuljetuskustannusten maksaminen tehtaallemme toimitettuna. Kuljetuskustannukset määräytyvät tilauksen tuotteiden määrän tai painon mukaan.

Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain sävyttämättömiä maaleja sekä avaamattomia ja käyttämättömiä tuotteita. Jos haluat tehdä palautuksen, jää vastuullesi tuotepalautuksen kuljetuskustannusten maksaminen tehtaallemme toimitettuna. Kuljetuskustannukset määräytyvät palautustuotteiden määrän tai painon mukaan. Tuotteiden tulee olla säilytetty niiden säilytysohjeiden mukaisesti, yleensä huoneenlämmössä. Mikäli palautettava tuote on säilytetty, pakattu tai käsitelty huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta enintään tuotteen täyteen arvoon saakka. Suoritus palautetaan, kun olemme tarkastaneet palautetun lähetyksen virheettömyyden.

Rajoitukset tilauksen peruuttamiseen

  • Tilauksen peruuttamisoikeus ei ole voimassa, jos olet tilannut sävytettyä maalia.
  • Tuotteille ei ole palautusoikeutta, jos olet tilannut sävytettyä maalia.
  • Sävytetyt maalit valmistetaan tilauskohtaisesti asiakkaan toiveiden mukaan.
  • Yritysasiakkailla ei ole tilauksen peruutusoikeutta.

Näin palautat tuotteen

Noudata seuraavia ohjeita, kun palautat tuotteita:

  1. Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti.
  2. Tee ilmoitus palautuksesta osoitteeseen uula@uula.fi. tai puhelimitse numeroon 010 820 0020.
  3. Toivomme, että kerrot aina palautuksen syyn.
  4. Vie palautettavat tuotteet Postiin.
  5. Palautus osoitteeseen Uula Color Oy, Yttiläntie 265, 32920 Kauvatsa.
  6. Ilmoita Uula Color Oy:n Postitunnus (601869 Postipaketti tai 805880 rahti)
  7. Voit palauttaa tuotteen myös Uulan tehtaanmyymälään, Yttiläntie 265, 32920 Kauvatsa

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Muut ehdot ja oikeudet

Muut ehdot

Tuote-esittelyiden yhteydestä löytyvät tuoteselosteet, käyttöturvatiedotteet, mahdolliset vaaralausekkeet sekä maalaus- ja käyttöohjeet. Asiakas on aina vastuussa tuotteen testaamisesta omaan käyttötarkoitukseensa. Emme ole vastuussa virheistä, jotka aiheutuvat siitä, että tuote ei sovi asiakkaan käyttötarkoitukseen. Asiakkaan tulee aina perehtyä teknisten tietojen sisältämiin käyttöohjeisiin sekä vaaralausekkeisiin. Emme vastaa virheistä ja ongelmista, joita on syntynyt, jos näitä ohjeita ei ole noudatettu, kuten tuotteen vääränlaisesta säilytyksestä, virheellisestä käyttötavasta tai puutteellisesta henkilösuojauksesta käytön aikana.

Oikeus evätä tilaus

Mikäli jotakin tilaamaasi tuotetta ei ole saatavilla, pidätämme oikeuden kaupan perumiseen. Huomioithan, että verkkokaupan ostoskori ei varaa tuotteita varastosta ennen kuin tilaus on maksettu.

Erimielisyystilanteet

Vastaamme tuotteiden mahdollisista virheistä Suomen lain mukaisesti. Erimielisyystilanteissa voit saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi suosittelemme ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Kuluttajariitalautakunta voi jättää asian käsittelemättä, ellei kuluttaja ole ensin ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

Selvät hintavirheet

Uulan Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi tuotteen oikeasta hinnasta. Hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

Ylivoimainen este

Uulan Verkkokauppa ei vastaa viivästyksistä ja vahingoista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole kohtuudella voinut ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, tuonti- ja vientikiellot sekä häiriöt kuljetuksissa. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kolme kuukautta, on sekä Uulan Verkkokaupalla että asiakkaalla oikeus purkaa tilaukset ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.

Ehtojen muuttaminen

Uulan Verkkokauppa voi muuttaa tilaus- ja toimitusehtoja esimerkiksi lakimuutosten vuoksi.